Actualitat

Alt contrast. Grandària lletra.

El Consell nomena dos directores adjuntes en l'IVASS

16/04/2021

El Ple de el Consell ha nomenat, a proposta de la Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives, a Cristina Tordera Donat com a directora adjunta d'Atenció a les Persones i a Immaculada Carbó Fons com a directora adjunta Administrativa de l'Institut Valencià d'Atenció Social-Sanitària (IVASS ).

Aquestes dues direccions adjuntes dependran directament de la Direcció General de l'IVASS i tindran la consideració de personal directiu.

Els articles 4 i 5 del Decret 95/2016, de 29 de juliol, del Consell de regulació, limitació i transparència del règim del personal directiu del Sector Públic Instrumental de la Generalitat estableix el nombre màxim de personal directiu de les entitats del sector públic en base a la seua classificació.

Atenent a l'article 2 d'aquest decret, el passat dia 8 de febrer, la Direcció General de Sector Públic i Patrimoni va classificar a l'IVASS en el Grup II de les entitats de dret públic i entitats públiques empresarials pertanyents a altres sectors i va autoritzar a l'entitat designar un nombre màxim de dues persones com a personal directiu.

La proposta de designar una directora adjunta d'Atenció a les Persones i altra Administrativa ha comptat amb els informes favorables de la Direcció General de Sector Públic i Patrimoni i de la Direcció General de Pressupostos.

Relació de funcions

IVASS té previst un creixement de la seua gestió mitjançant l'obertura i reversió de residències i centres d'atenció diürna, enfortint el sistema de serveis socials mitjançant l'atenció dels col·lectius de persones més vulnerables.

Per a això, es necessita reforçar l'estructura directiva i de gestió de l'entitat mitjançant la incorporació de les direccions adjuntes.

La Direcció Adjunta d'Atenció a les Persones s'encarregarà de planificar, implementar i revisar els canvis de model d'intervenció adreçats a les persones usuàries de l'IVASS, així com establir la coordinació de les relacions de treball en xarxa amb les diferents administracions implicades en l'atenció social i sanitària.

Serà la responsable de planificar, implementar i revisar polítiques de millora de la qualitat en la prestació de servei, així com de la posada en funcionament de nous projectes i recursos.

Per la seua banda, a la Direcció Adjunta Administrativa la correspondrà la funció d'impulsar projectes de modernització administrativa a l'entitat, i de planificar i implementar polítiques i programes per a garantir el compliment de la normativa en matèria de transparència i el Pla Estratègic de l'entitat entre altres competències de gestió administrativa.